השרה מאשימה: "היועמשי"ת סותמת לי את הפה"

אסתי פלד No Comments on השרה מאשימה: "היועמשי"ת סותמת לי את הפה"

שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "המצב כיום הוא שאזרחי ישראל לא מבינים בכלל מהם הפרטים של הרפורמה. אני רציתי להסביר בדיוק מה הרפורמה תשנה, אבל זה נאסר עליי" | האזינו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן, התראיינה לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית", התייחסה לבקעים בממשלה, ותקפה בחריפות את היועצת המשפטית גלי בהרב מיארה.

"הציבור לא שם לב לכל הדברים שנעשים, גירוש מחבלים, עונש מוות למחבלים, הקמת משמר לאומי, והתקציב של בן גביר למשטרה. זה ייקח זמן עד שהציבור יראה את התוצאות בשטח" פתחה השרה. "אני קוראת לציבור לנשום, ולקחת את הזמן, אנחנו עובדים גם על רשת תחבורה אחרת בכל הארץ, הגעה למרכז תהיה תוך 40 דקות".

"גם בחינוך, הבטחנו חינוך חינם מגיל 0 עד 3, אנחנו מתחילים בהדרגה, כרגע יהיה חינוך חינם מגיל 2 עד 3, זה גם שינוי עצום" הוסיפה. "ההתמקדות ברפורמה המשפטית חשובה מאוד, לבג"ץ יש יותר מידיי כוח, אם ניתן למצב הזה להימשך, בעוד 5 או 6 שנים לא תהיה שום משמעות להליכה לקלפי".

השרה תקפה בחריפות את היועמשית: "הבטחתי לתת מקום לכל הדעות בהסברה, היועמשי"ת אסרה עליי להסביר את הרפורמה, ביררתי שאם אני אעבור על האיסור הזה אני יכולה להגיע למאסר. זו מדינת ישראל הלא דמוקרטית".

"גורל המדינה תלוי בזה שהאזרחים יבינו את הרפורמה ,המצב כיום הוא שאזרחי ישראל לא מבינים בכלל מהם הפרטים של הרפורמה. אני רציתי להסביר בדיוק מה הרפורמה תשנה, אבל זה נאסר עליי" הוסיפה ותקפה.

האזינו לריאיון:



0 תגובות